Komercobjektu
pārvaldība
Kompānijas klientu vidū ir gan nerezidenti, gan
vietējie dzīvokļu īpašnieki. Klienti ar sniegto pakalpojumu ir apmierināti, jo
visas rūpes par komercobjektu uzņemas pārvaldītājs, bet īpašnieks saņem viņam
pienākošos nomas maksu.
Pārvaldot komercobjektus, svarīgākais ir pareizi
sastādīts nomas līgums un tajā atrunātie nosacījumi. No līguma ir atkarīga
veiksmīga sadarbība starp visām nomas darījumā iesaistītajām pusēm.
Komercobjekta
pārvaldības ietvaros tiek sniegti sekojoši pakalpojumi:
- Īpašuma uzraudzība;
- Apsaimniekošanas un komunālo pakalpojumu līgumu noslēgšana;
- Nomnieka piemeklēšana un nomas līguma sastādīšana, saskaņošana un noslēgšana;
- Nomas maksājumu un komunālo pakalpojumu savlaicīgas apmaksas kontrole;
- Skaitītāju rādījumu fiksācija un nodošana;
- Īpašuma apdrošināšana, signalizācijas uzstādīšana;
- Sīko remontdarbu organizācija un tehnisku jautājumu risināšana;
- Gada ienākumu deklarācijas sastādīšana un nodošana, nodokļu apmaksas kontrole;
- Citu jautājumu risināšana pēc vienošanās.
Šobrīd kompānija pārvalda vairāk nekā 30
komercobjektus - birojus, kafejnīcas, restorānus un veikalus.
Komercobjektu pārvaldība (kafe, veikali, restorāni, saloni utt):
- Ja telpas nav izīrētas- no 40 eur/mēn + PVN
- Ja telpas ir iznomātas - no 60 eur/mēn + PVN